fredag den 5. november 2010

På vrangen

Det er ikke sjældent, når jeg får et stykke tøj i hånden, at jeg vender stoffet om og kigger på vrangen.. For mig er det interessant, hvordan tøjet er lavet, hvad det består af, og hvordan det overhovedet hænger sammen..

Sådan har jeg det også med mennesker - mig selv inklusiv.. Jeg er opdraget i et samfund, hvor overfladen har stor betydning, men lige så stille og roligt kan jeg mærke, at i sidste ende er det nok vores vrangside, der er vigtigst og mest interessant.. Hvordan er vi lavet, hvad består vi af, og hvordan hænger vi overhovedet sammen..?

Det er denne vrangside, som min blog hovedsageligt vil komme til at handle om.. Den vil handle om ro, børneopdragelse, undskyldninger og meget andet - tror jeg.. For nu må vi se, hvor jeg bliver bragt hen - og måske er det her blog-land slet ikke noget for mig.. Det vil tiden vise.. Lige nu har jeg bare lyst til at skrive mine tanker og oplevelser omkring vores indre ned..

Jeg er ikke healer, jeg er ikke terapeut, jeg er ikke religiøs eller spirituel, men jeg er et menneske, der tænker, føler og mærker meget, og som har haft og til stadighed har brug for at finde min ro for at kunne have det godt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar