søndag den 14. november 2010

Kan det bruges?

Som tidligere skrevet, har jeg det faktisk rigtig godt med denne blog, og jeg føler, at jeg kan bruge den til noget..

Men kan andre..? Altså bruge den til noget.. Er den for kedelig? For tung?

Ellers kunne jeg jo i princippet lige så godt skrive i et word-dokument, men som nævnt, så giver det mig noget at tro, at der er mindst én, der læser med.. Det gør, at jeg føler, at jeg kan bidrage, men hvis den enkelte ikke kan bruge det, hun læser, så er jeg jo lige vidt..

Hvis I har lyst, må I meget gerne give jeres besyv med på, om denne blog overhovedet kan bruges til noget..

2 kommentarer:

  1. Ja, det kan bruges!

    Det sætter mange tanker i gang hos mig, og det trænger jeg til.

    Jeg er slet ikke derhenne, hvor jeg kan formulere mig til min egen tilfredshed om disse spændende emner, men mon ikke det kommer?

    Jeg er vildt imponeret over, at du kan få alle disse tanker ned på skrift.

    Kh
    Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette, tusind tak for det.. Da jeg ikke fik nogle svar på, om det kunne bruges, overvejede jeg et øjeblik at blive tøsefornærmet og stoppe med at skrive.. :oD Men jeg kan jo ikke lade være - og så gad jeg forøvrigt heller ikke at være fornærmet.. ;)
    Men tusind tak, for det ér faktisk lige rart at vide, at nogen (ud over mig) får noget ud af det..
    Knus fra Malle

    SvarSlet