fredag den 26. november 2010

Bliver lidt træt

... nogle gange af alt det her udvikling..

Men i de sidste par dage, der har jeg egentlig bare observeret og slappet af, tror jeg.. Det har været rigtig dejligt.. Og jeg har haft det godt.. Jeg har observeret, at jeg er god til mit job.. Jeg har observeret, at lige så snart der var noget, der bare var i nærheden af at ligne en situation fra min studietid, så fik jeg nærmest koldsved og turde næsten ikke åbne munden, for tænk hvis nu den "anden akademiker" bare syntes, at jeg ikke anede, hvad jeg snakkede om.. Og så har jeg observeret, at det har været rart bare at være..

Jeg vil virkelig gerne rykke mig, men nogle gange er det sgu også rart bare at være der, hvor man er lige nu.. Jeg ved godt, at jeg kan komme længere, men her hvor jeg er, er nu egentlig også helt ok.. For de fleste af de ting, jeg skriver om, det er jo bare ting, jeg stræber imod.. Jeg tror, at jeg er et godt stykke, men jeg har filme også langt igen - og det kan sgu blive lidt trættende engang imellem..

Jeg slapper nok aldrig helt af i forhold til udvikling.. Jeg ser potentialer alle vegne (ikke mindst i mig selv), og det ønsker jeg jo også.. Men jeg ser bare så mange - hele tiden - at jeg nærmest ikke kan holde styr på dem.. Og det ér sgi da også store krav at stille til sig selv - hele tiden at skulle udvikle sig.. Også derfor, at det har været så rart at slappe af omkring det..

Og nu slår det mig pludselig, at det sikkert også er en del af udviklingen.. At man netop bare observerer.. Jeg kan sagtens blive bedre til bare at observere alle følelserne (hov, så man lige et potentiale der?), men jeg nyder det allerede nu..

Nå, det blev vist bare en sludder for en sladder.. Men måske jeg så er kommet igang igen.. ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar