fredag den 10. december 2010

Helt tom

Jeg er simpelthen helt tom i forhold til, hvad jeg skal skrive her.. Som før skrevet, så bliver jeg nogle gange lidt træt af hele tiden at fokusere på udviklingen, og i sidste ende tror jeg heller ikke, at det er det, der fører til virkelig udvikling.. Jeg tror, at det er nødvendigt at fokusere på det i begyndelsen, hvor man skal lære nogle nye tankemønstre og måder at føle og opleve tingene på, men derefter er det nok bedst lige så stille at give slip på det også..

Også derfor at jeg nogle gange tvivler på, hvor udviklet folk er, når de fortæller om, hvor udviklede de er.. Jeg er der selv nu, det indrømmer jeg gerne, men jeg tror, at der er et stadie højere end det - hvor det er fuldstændigt ligegyldigt.. Det var egentlig også det mit sidste indlæg handlede om.. At man netop ikke er helt fri, hvis man fokuserer på, hvor fri man er..

Og lige nu har jeg brug for ikke at fokusere på det.. Jeg læser Victoria Holt, og det er SKØNT.. Jeg er ellers også igang med "Glade børn med højt selvværd", men det sætter alt for meget fokus på den her udvikling.. Og det gider jeg bare ikke lige nu.. Men jeg vil nu gerne anbefale den alligevel - og ja egentlig også Victoria Holt.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar