fredag den 8. juli 2011

Det er ikke kedeligt..

I starten af februar måned spurgte jeg mig selv, om livet ville blive kedeligt, når man blev fri.. Så man ikke havde intriger at gå op i, noget at tale om osv.. http://mallesvrangside.blogspot.com/2011/02/er-alt-ligegyldigt.html

Nu kan jeg svare mig selv.. Det er ikke kedeligt.. Jeg elsker det.. Jeg hopper en gang imellem lige på dramatikken, men det meste af tiden føler jeg sgu bare ro og kærlighed..

Jeg føler også alt muligt andet - og mine følelser får lov til at være der og forsvinde igen - men jeg er lige gyldig, uanset hvad jeg føler, og dét giver ro..

Det er filme så svært at beskrive.. Jeg oplever de samme ting, kan føle mig lige så uduelig, som jeg gjorde førhen, og jeg kan blive ked af det og vred.. Men noget er ændret.. Jeg bliver ikke "fanget" af det.. Jeg ved, at jeg er fri..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar